Jozef Culák

Diplomová práce

Marketingový mix velkoobchodu se zahrádkářskými potřebami

The Marketing Mix on the Gardening Supplies Wholesale
Anotace:
Dá se říci, že bez dobře zvládnutého souboru taktických marketingových nástrojů, které spolu tvoří marketingový mix, nemá žádná dnešní firma šanci být na současném vysoce konkurenčním trhu úspěšná. I proto jsem uznal za vhodné věnovat se ve své diplomové práci právě tomuto tématu, natolik důležitému v ekonomickém životě každého podniku. Uplatnit své teoretické poznatky z této dynamicky se rozvíjející …více
Abstract:
It could be said that without a well-managed set of tactical marketing tools that together constitute the marketing mix, the company has no chance to be successful in the current highly competitive market. This is the main reason why i focused my thesis on theme, so important in the economic life of every kind of business. I decided to apply my theoretical knowledge in this dynamic field in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Igor Nytra
  • Oponent: Emil Huml

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava