Marketingový mix velkoobchodu se zahrádkářskými potřebami – Jozef Culák
Jozef Culák
Diplomová práce
Marketingový mix velkoobchodu se zahrádkářskými potřebami
The Marketing Mix on the Gardening Supplies Wholesale
Anotace:
Dá se říci, že bez dobře zvládnutého souboru taktických marketingových nástrojů, které spolu tvoří marketingový mix, nemá žádná dnešní firma šanci být na současném vysoce konkurenčním trhu úspěšná. I proto jsem uznal za vhodné věnovat se ve své diplomové práci právě tomuto tématu, natolik důležitému v ekonomickém životě každého podniku. Uplatnit své teoretické poznatky z této dynamicky se rozvíjející …víceAbstract:
It could be said that without a well-managed set of tactical marketing tools that together constitute the marketing mix, the company has no chance to be successful in the current highly competitive market. This is the main reason why i focused my thesis on theme, so important in the economic life of every kind of business. I decided to apply my theoretical knowledge in this dynamic field in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/79911
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Igor Nytra
- Oponent: Emil Huml
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část: Motiv okna ve fotografiích Josefa Sudka 2. Praktická část: a) katalog produktů nebo služeb: Zahradnické potřeby b) volné fotografie - výstavní soubor: Skleníky
Marie Zdráhalová -
Výuka odborného výcviku u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami oboru vzdělání zahradnické práce
Petr Pětník -
Marketingový mix ve společnosti CZECH Engineering s.r.o
Nela Špalková -
Marketingový mix v hotelovém a restauračním zařízení
Jana Michlová -
Marketingový mix v hotelovém a restauračním zařízení
Veronika Kučerová -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Gabriela Kratochvílová