Mediální obraz šarí'i v českých „on-line médiích“ po roce 2001 – Bc. Martina Učňová
Bc. Martina Učňová
Bakalářská práce
Mediální obraz šarí'i v českých „on-line médiích“ po roce 2001
The media image of sharia in czech „on-line media“ after 2001
Anotace:
Cílem práce je zachytit vznik a vývoj islámského práva šarí'a, kodifikace písemných pramenů práva a vznik islámských právních škol. Ve druhé části se práce bude zabývat tím, jaký dopad na diváka mají média a jak média ovlivňují vnímání reality. Na základě článků publikovaných na českých zpravodajských serverech se pokusí zachytit to, jaký mediální obraz islámské právo v České republice má. Práce bude …víceAbstract:
The aim of the theses is to capture the formation and evolution of Islamic law sharia, codification of written sources of law and origins of Islamic legal schools. In the second part of work it will be considered the media impact to the viewers and way how media influence our perception of reality. Thesis will attempt to capture what is the media image of Islamic law in Czech Republic based on articles …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 8. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pp4i3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2011
- Vedoucí: doc. Mgr. Attila Kovács, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Religionistika
Práce na příbuzné téma
-
Mediální obraz Donalda Trumpa ve vybraných českých online médiích během amerických prezidentských voleb v roce 2020
Xinyu LI -
Mediální obraz válečných uprchlíků z Ukrajiny ve vybraných českých online médiích
Simona HEJDOVÁ -
Mediální obraz kandidátů na prezidenta ČR ve volbách 2023 ve vybraných online médiích
Xinmiao LI -
Prezident "lhář", či zodpovědný "slaboch"? Mediální obraz Donalda Trumpa a Joe Bidena v mexických online denících ve volbách 2020
Andrea DAŇOVÁ -
Kontroverzní postava a efektivní politik: Diskurzivní konstrukce mediálního obrazu Miloše Zemana ve vybraných britských online médiích
Markéta Skopalová -
Mediální obraz Andreje Babiše
Romana Machačová -
Mediální obraz České televize od roku 2017 po současnost
Anna Flídrová -
Popular Culture and Margaret Thatcher, the Media Image of the "Iron Lady"
Kateřina TICHÁ