Bc. Eliška Drahovzalová

Master's thesis

Projektivní techniky v marketingovém výzkumu

The Role of ProjectiveTechniques in the Marketing Research
Abstract:
Tato diplomová práce se zaobírá tématem projektivních technik v marketingovém výzkumu, jejich využitím a významem v odhalování podvědomého rozhodování zákazníků. Teoretická část se nejdříve zabývá tématem marketingového výzkumu, kvalitativním a kvantitativním výzkumem a metodami sběru dat. Následně rozebírá téma projekce a projektivní techniky, kde je také zaznamenáno podrobné rozdělení projektivních …more
Abstract:
This diploma thesis deals with projective techniques in marketing research, their use and importance in revealing subconscious customer choice. The theoretical part of this thesis deals with marketing research, qualitative and quantitative research and data collection methods. Then this thesis analyzes the projection and projective techniques, where also the detailed division of projective techniques …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2013
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní