Lucie Homoláčová
Bachelor's thesis
Privátní značky ve fashion odvětví
Private Labels in Fashion Industry
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na určení rozdílů ve vnímání privátních značek a nákupním chování v oblasti fashion jak mezi generacemi Y a Z, tak u generací Y a Z jako celku a určení typického zákazníka ve fashion odvětví na českém trhu. Na základě výsledků analýzy dotazníkového šetření lze konstatovat, že hlavními rozdíly mezi generacemi Y a Z jsou typ nejčastěji nakupovaného produktu, míra rozlišování …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to determine the differences in the perception of private labels and in the shopping behavior in the fashion industry, both between generations Y and Z and these generations as a whole and assessment of the typical customer in the fashion industry in the Czech market. Based on the results of the questionnaire analysis, it can be stated that the main differences between …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 8. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82920
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2021
- Supervisor: Kamila Matysová
- Reader: Vladimíra Khelerová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82920
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
The differences between generations in shopping behavior for fast fashion products.
Elvira Bakirova -
Rozdíly v řízení a motivaci zaměstnanců generace X ,Y a Z.
Tomáš Kalus -
Generace X, Y, Z a Baby Boomers na trzích práce v České a Slovenské republice se zřetelem na mzdové rozdíly v Praze a Bratislavském kraji
Zuzana Frecerová -
Generační rozdíly v preferencích cestujících. Mění generace Y a Z mobilitní chování?
Laura Mašijová -
Spotřební chování generace Y a Z na trhu služeb
Bohumil Langhans -
Vnímání zeleného marketingu generacemi X, Y a Z
Dominika Václavíková -
Rozdíly v řízení a motivaci zaměstnanců generace X, Y, Z
Aneta Chlumská -
Generácie Y a Z v galérii
Sabina Pavlíková