Radka VALENTOVÁ
Bachelor's thesis
Kresba v předškolním věku
Drawing in pre-school age
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřená na kresbu lidské postavy v předškolním věku. Jejím cílem je zjistit, jaké jsou mezi kresbami rozdíly z hlediska pohlaví a věku dítěte. Teoretická část je zaměřena na kresbu, vývoj kresby, kresbu z obsahového a formálního hlediska, faktory ovlivňující vývoj kresby (mentální vyspělost dítěte, motorika, grafomotorika, lateralita, zrakové vnímání, paměť, pozornost a představivost …viacAbstract:
My bachelor thesis is focused on drawing of a human figure by children in pre-school age. The purpose is to find out differences from the point of view of gender and age of a child. The theoretical part focuses on drawing, development of drawing, drawing of content and formal aspects, factors affecting development of drawing (mental maturity of a child, motor activity, grafomotorika, lateralitay, visual …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2017
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Jaroslava Nováková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VALENTOVÁ, Radka. Kresba v předškolním věku. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Preschool and Out-of-School Pedagogy / Teacher Training for Pre-school Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Projektivní technika Kresba postavy u pacientů s depresivní poruchou
Markéta Tkadlečková -
Kresba postavy a začarované rodiny u dětí s diag. deprivační syndrom
Věra Dušková -
Kresba lidské postavy v průběhu předškolného věku a možnosti podpory jejího rozvoje
Kateřina Strnadová -
Komparace metody "Kresba postavy" s behaviorálním posouzením předškolních dětí.
Klára TOMANOVÁ -
Kresba postavy jako prostředek měření rozumového vývoje dětí předškolního věku
Nikola ŠTUGELOVÁ -
Komparace kresby lidské postavy u dětí s LMP a u dětí s mimořádným nadáním
Martina Kýrová -
Vývoj kresby lidské postavy u žáků přípravných tříd a mateřských škol
Lucie Lavírová -
Kresba lidské postavy u chlapců a dívek v mladším školním věku
Lucie KARBANOVÁ