Budování kultovní značky BERNARD – Mgr. Marta OBRŠÁLOVÁ
Mgr. Marta OBRŠÁLOVÁ
Diplomová práce
Budování kultovní značky BERNARD
Building of the cult brand BERNARD
Anotace:
Tématem této diplomové práce je budování kultovní značky Bernard. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky ze širšího pohledu na značku a její budování. Praktic-ká část analyzuje konkurenční prostředí v České republice a snaží se zmapovat postavení značek českých pivovarů na českém trhu. V této části je podrobněji analyzováno postavení značky Bernard v porovnání s celkovou konkurencí …víceAbstract:
The theme of this thesis is building of a cult brand Bernard. In the theoretical part are proc-essed the theoretical pieces of knowledge from larger view at the brand and its building. The practical part analyses competitive environment in the Czech Republic and tries to show the brand position of the breweries on the Czech market. In this part it is analysed more in detail the position of the brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10575
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OBRŠÁLOVÁ, Marta. Budování kultovní značky BERNARD. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2019
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový plán vybraného sportovního klubu/ Marketingový plán sportovního klubu SK Kometa Prah
Viktor Mravčík -
Projekt rozšíření produktového portfolia obchodní firmy
Michael Fafílek -
Integrovaná marketingová komunikace v prostředí podniku služeb
Tomáš Kopecký -
Design manuál - aplikace loga a vizuálních prvků značky do praxe
Šárka Zapletalová -
Zefektivnění marketingové komunikace maloobchodního řetězce Lidl
Ladislav KREISINGER -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Elizaveta Filina