Role Event marketingu v komunikaci ŠKODA AUTO a.s. – Bc. Taťána Graciková
Bc. Taťána Graciková
Diplomová práce
Role Event marketingu v komunikaci ŠKODA AUTO a.s.
THE ROLE OF EVENT MARKETING IN THE COMMUNICATION OF ŠKODA AUTO CORP
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na roli event marketingu v komunikaci společnosti ŠKODA AUTO a.s. Teoretická část vymezuje podstatu event marketingu, charakterizuje typy event marketingových aktivit, dále se zaměřuje na plánování event marketingové strategie a v neposlední řadě popisuje nové přístupy v této oblasti. Cílem práce bylo analyzovat roli produktových eventů v komunikaci společnosti ŠKODA AUTO …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the role of event marketing in the communication of ŠKODA AUTO. The theoretical part defines the essence of event marketing, characterizes types of event marketing activities, then focuses on the planning of event marketing strategy and last but not least it describes new approaches in this area.The thesis aimed at the analysis of the role of product events in the communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
New types of media and its influence on the corporate communication
Ntaniela Zafeiri -
New types of media and its influence on the corporate communication.
Michala Žitná -
Corporate Internal Communication - SharePoint and document sharing platform
Klára Foltýnová -
New types of media and its influence on the corporate communication
Anna Gordeeva -
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
Corporate Internal Communication in PriceWaterhouseCoopers ČR sro
Aizhan Aldaniyarova -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko