Bc. Taťána Graciková

Diplomová práce

Role Event marketingu v komunikaci ŠKODA AUTO a.s.

THE ROLE OF EVENT MARKETING IN THE COMMUNICATION OF ŠKODA AUTO CORP
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na roli event marketingu v komunikaci společnosti ŠKODA AUTO a.s. Teoretická část vymezuje podstatu event marketingu, charakterizuje typy event marketingových aktivit, dále se zaměřuje na plánování event marketingové strategie a v neposlední řadě popisuje nové přístupy v této oblasti. Cílem práce bylo analyzovat roli produktových eventů v komunikaci společnosti ŠKODA AUTO …více
Abstract:
The diploma thesis is focused on the role of event marketing in the communication of ŠKODA AUTO. The theoretical part defines the essence of event marketing, characterizes types of event marketing activities, then focuses on the planning of event marketing strategy and last but not least it describes new approaches in this area.The thesis aimed at the analysis of the role of product events in the communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.

ŠKODA AUTO a.s.

ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing