Programy zákaznické věrnosti v hotelových řetězcích – Bc. Petra Medková
Bc. Petra Medková
Bachelor's thesis
Programy zákaznické věrnosti v hotelových řetězcích
Customer loyalty programs in the hotel chains.
Abstract:
Medková, P. Programy zákaznické věrnosti v hotelových řetězcích. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018.Tato bakalářská práce se věnuje zákaznickým věrnostním programům v oblasti hotelových řetězců. První část stanovuje cíle a metodiku práce. V druhé části jsou popsána teoretická východiska, týkající se cestovního ruchu, řízení klientské věrnosti a hotelnictví. Ve třetí části je …moreAbstract:
Medková, P. Customer loyalty programs in the hotel chains. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2018.This bachelor thesis occupies with customer loyalty programs in hotel chains. The first part defines targets and methodology of this thesis. In the second part are described the theoretical dates for tourism, customer relantionship management and hotel industry. In the third part is analysed particular …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Kateřina Ryglová, Ph.D.
- Reader: Šárka Stojarová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Lenka Wawrzaczová -
Analýza zákaznické věrnosti značky Apple
Romana Smolková -
Strategické řízení společnosti metodou Balanced Scorecard a její vliv na zákazníka
Martin Fous -
Řízení vztahu se zákazníkem ve vybraném subjektu
Eliška Talafousová -
Řízení vztahu se zákazníkem na příkladu konkrétního subjektu
Aneta Toušková -
Model výkonnosti podniku automobilového průmyslu v kontextu zákaznické spokojenosti
Olga FALTEJSKOVÁ -
Mystery shopping jako nástroj řízení
Gabriela Janoušková -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím
Michaela Klomfarová