Bc. Martin Holčík

Bakalářská práce

Support for editing Prefabs in Unreal Engine 5

Support for editing Prefabs in Unreal Engine 5
Anotace:
Cílem této práce je vytvořit editor pro prefaby v Unreal Engine 5. Editor je postaven na pluginu Prefabricator a opravuje některé jeho problémy. Hlavním problémem pluginu Prefabricator je, že úprava se provádí v hlavním editoru se všemi ostatními objekty. Forma nového editoru je samostatné okno, které umožňuje uživateli upravovat vybraný prefab samostatně. V této práci zkoumám potřebné zázemí pro pochopení …více
Abstract:
The goal of this thesis is to create an editor for prefabs in Unreal Engine 5. The editor is built upon the Prefabricator plugin and it fixes some issues. The main issue of the Prefabricator plugin is that the editing is done inside the main editor with all other objects present. The form of the new editor is a separate window that allows the user to edit the selected prefab separately. In this thesis …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2023
  • Vedoucí: RNDr. Jan Byška, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Katarína Furmanová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Informatika / Informatika