Využití regionálního marketingu v rozvoji vybraného regionu, obce – Jana GORYLOVÁ
Jana GORYLOVÁ
Bachelor's thesis
Využití regionálního marketingu v rozvoji vybraného regionu, obce
Implementation of regional marketing in development of selected region, municipality
Abstract:
Marketing našel široké uplatnění také mimo své původní využití ve výrobní sféře a je aplikován do mnoha dalších oblastí života. Je úspěšně využíván také při rozvoji obcí a regionů. Tento speciální druh marketingu v sobě spojuje několik odvětví. Jedná se o marketing neziskového sektoru, marketing služeb, marketing cestovního ruchu a mimo jiné také o regionální marketing. Využití marketingu pro rozvoj …moreAbstract:
Marketing can be broadly applied not only in the manufacturing sector but also in many other areas of life. It can be successfully used to promote regions and villages. This particular type of marketing brings together many other varieties of marketing: marketing of non-profit sector, marketing of services, marketing of tourism or marketing of regions. The usage of marketing for promotion of regions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Accessible from:: 30. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petra Pártlová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GORYLOVÁ, Jana. \textit{Využití regionálního marketingu v rozvoji vybraného regionu, obce}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2014. Available from: https://theses.cz/id/ymaeq6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
GORYLOVÁ, Jana. Využití regionálního marketingu v rozvoji vybraného regionu, obce. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Digitální marketing značky Lumene
Barbora Hudečková -
Distribuce a marketing regionálních potravin
Petra Novotná -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
HR marketing v mezinárodním podniku
Eliška Matuštíková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights