IMPLEMENTATION OF MODERN TRENDS IN CRM SYSTEM OF SELECTED PHARMACEUTICAL COMPANY – Valeriya Dmitricheva
Valeriya Dmitricheva
Master's thesis
IMPLEMENTATION OF MODERN TRENDS IN CRM SYSTEM OF SELECTED PHARMACEUTICAL COMPANY
IMPLEMENTACE MODERNÍCH TRENDŮ V SYSTÉMU CRM VE VYBRANÉ FARMACEUTICKÉ SPOLEČNOSTI
Abstract:
Aktuální trendy, které se odrážejí v podnikovém CRM a obchodních procesech, zejména nové příležitosti pro podporu prodeje, marketingu a zapojení mezi obchodními zástupci a HCP/HCO. Nejnovější nástroje Veeva Engage, Veeva Webinars, Sales Force Marketing Cloud a jejich integrace do globální podnikové architektury IS jsou důležitou součástí inovace, která zcela mění realitu trhu a způsoby práce. Hlavním …moreAbstract:
Current trends that are reflected in corporate CRM and business processes, especially new opportunities to support sales, marketing and engage between sales representatives and HCP/HCO. The latest tools Veeva Engage, Veeva Webinars, Sales Force Marketing Cloud and their integrations into the global enterprise IS architecture is an important part of the innovation, which completely change market reality …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 10. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83138
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2021
- Supervisor: Josef Basl
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83138
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Podniková informatika
Theses on a related topic
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Customer experience v oblasti B2B marketingu
Vladimír Kurz -
Customer Experience
Veronika Kundrtová -
Customer experience v e-commerce projektu Point4me
Michael Sázavský -
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák -
Aspekty Customer journey na B2B trhu ve vybrané společnosti
Tereza Pavlová -
Faktory customer experience se zaměřením na místo prodeje a její aplikace u konkrétní firmy
Anežka Kasalická -
Foreign students' Customer Experience at the MIMG program from the University of Economics, Prague
David Mejia Perdomo