Tereza Hrňová

Bachelor's thesis

Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném hotelu

An Analysis of Customer Satisfaction in a Selected Hotel
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the analysis of customer satisfaction at the Hotel Abácie & Wellness in Valašské Meziříčí. The theoretical part focuses on hotel classification, customer satisfaction, the impact of reviews, satisfaction surveys and social media, and the importance of Customer Relationship Management. In the empirical part, customer satisfaction was analyzed through a questionnaire …more
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků v Hotelu Abácie & Wellness ve Valašském Meziříčí. Teoretická část se zaměřuje na klasifikaci hotelů, spokojenost zákazníků, na vliv recenzí, dotazníků spokojenosti a sociálních sítí a důležitost řízení vztahu se zákazníky, neboli Customer Relationship Management (CRM). V empirické části byla provedena analýza spokojenosti zákazníků pomocí …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Šárka Papadaki, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Hrňová, Tereza. Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném hotelu. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Bachelor programme / field:
English for Business Administration / English for Business Administration