Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném hotelu – Tereza Hrňová
Tereza Hrňová
Bachelor's thesis
Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném hotelu
An Analysis of Customer Satisfaction in a Selected Hotel
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the analysis of customer satisfaction at the Hotel Abácie & Wellness in Valašské Meziříčí. The theoretical part focuses on hotel classification, customer satisfaction, the impact of reviews, satisfaction surveys and social media, and the importance of Customer Relationship Management. In the empirical part, customer satisfaction was analyzed through a questionnaire …moreAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků v Hotelu Abácie & Wellness ve Valašském Meziříčí. Teoretická část se zaměřuje na klasifikaci hotelů, spokojenost zákazníků, na vliv recenzí, dotazníků spokojenosti a sociálních sítí a důležitost řízení vztahu se zákazníky, neboli Customer Relationship Management (CRM). V empirické části byla provedena analýza spokojenosti zákazníků pomocí …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hrňová, Tereza. Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném hotelu. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
English for Business Administration / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Lucie Husáková -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Dopady aplikace postupů udržitelnosti na spokojenost zákazníků hotelu Diana
Viktorie Canibalová -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Barbora Grillová -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Miroslava Žikešová -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníků Penzionu Hřensko
Sarah VESELOVSKÁ