Povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli – David RAČMAN
David RAČMAN
Bakalářská práce
Povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli
Awareness of Fairtrade among consumers
Anotace:
Fairtrade je organizované sociální hnutí a přístup na trhu, který se snaží pomáhat výrobcům v afrických, asijských a latinskoamerických zemích a podporovat udržitelnost. Hnutí podporuje platbu "spravedlivých cen" za produkty a dodržování sociálních a environmentálních norem ve výrobě široké škály komodit. Cílem této bakalářské práce je zjistit povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli a vytvořit návrhy …víceAbstract:
Fair trade is an organized social movement and market approach that seeks to help producers in African, Asian and Latin American countries and promote sustainability. The movement promotes the payment of "fair prices" for products, as well as upholding social and environmental standards in the production of a wide range of commodities. The goal of this bachelor's thesis is to determine the awareness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Šalamoun, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RAČMAN, David. Povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Známka Fairtrade na trhu s kávou
Kateřina KOROLOVÁ -
Chování spotřebitele na trhu s Fair Trade produkty
Lucie Zobačová -
Chování spotřebitele na českém trhu zaměřené na Fair trade produkty
Eliška Svárovská -
Fair Trade se zaměřením na francouzský trh
Petr Fořt -
Fair trade se zaměřením na kávu
Michaela Švarcová -
Fair Trade se zaměřením na český trh
Sandra Mikolášová -
Zhodnocení významu Fairtrade kávy v České republice
Jiří Franz -
Fairtrade produkty v maloobchodních řetězcích
Květa Humpová
Název
Vložil
Vloženo
Práva