Zakladatelský projekt společnosti – Bc. Pavla Burianová
Bc. Pavla Burianová
Diplomová práce
Zakladatelský projekt společnosti
The founder of the project
Anotace:
Důvod výběru tohoto tématu spočíval v zájmu o podnikatelské prostřední a marketingové řízení podniku. V této práci se zaměřím na právní rámec založení společnosti v podmínkách České republiky a obecnou problematiku plánovacího procesu. Plánovací proces je velice složitý a zdlouhavý. Všechny části plánu do sebe musí dokonale zapadat jako jednotlivé kousky mozaiky, jen tak je možné dosáhnout stanoveného …víceAbstract:
The reason for choosing the topic was the interest in business environment and marketing management of a company. In this paper, I focus on a company establishment legislative framework in the Czech Republic and a general issue of a planning process. The planning process itself is very complex and lengthy. All parts of the plan must fit together perfectly like mosaic pieces. Only under such conditions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qbkh8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Barnabáš Krešne
- Oponent: Ing. David Král
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Strategický marketingový plán pro soubor dvou památkových objektů
Lucie Vítámvásová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Business plan for proposed new French cafe
Radmila Majerová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Marketing Strategic Plan for Europa Capital's New Project: 'Dome Prag' in Czech Republic
Ella Rozmanová -
Commercialization plan
Mirek Houdek