Linguistische Aspekte der Verkaufsförderung in den deutschsprachigen Ländern (Analyse eines semantischen Feldes:Pilsner Urquell) – Nikola KOPTOVÁ
Nikola KOPTOVÁ
Bachelor's thesis
Linguistische Aspekte der Verkaufsförderung in den deutschsprachigen Ländern (Analyse eines semantischen Feldes:Pilsner Urquell)
Linguistic aspects of sales promotion in german speaking countries (analysis of semantic field: Pilsner Urquell)
Abstract:
This Bachelor thesis is concentrated on the topic of sales promotion on the German market. There is theoretically discussed the problematic of sales promotion and advertising in the point of view of lingustics, marketing and psychology. In the practical part there were sales poromotion posters and adverts of the product Pilsner Urquell analysed.Abstract:
Práce se zabývá podporou prodeje a reklamou na německém trhu, z teoretického hlediska zohledňuje především pohled lingvistiky, marketingu a psychologie. V praktické části je na příkladu značky Pilsner Urquell provedena analýza reklamních plakátů a plakátů podpory prodeje.
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Zdeněk Vávra, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOPTOVÁ, Nikola. \textit{Linguistische Aspekte der Verkaufsförderung in den deutschsprachigen Ländern (Analyse eines semantischen Feldes:Pilsner Urquell)}. Online. Bakalárska práca. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Faculty of Philosophy and Arts. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/ymhqro/.
Jak správně citovat práci
KOPTOVÁ, Nikola. Linguistische Aspekte der Verkaufsförderung in den deutschsprachigen Ländern (Analyse eines semantischen Feldes:Pilsner Urquell). Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Philosophy and ArtsBachelor programme / odbor:
Linguistics / Foreign Languages for Business
Práce na příbuzné téma
-
Značka Pilsner Urquell a její komunikace hokejovych aktivit v rámci podpory prodeje
Renata Hritzová -
Reklamní předměty značky Pilsner Urquell
Nikol Moravcová -
Estrategias y escollos de la traducción de textos de marketing destinados a la promoción de relojes inteligentes: análisis comparativo de traducciones al español y al checo con respecto a su original inglés
Cristina Blessano -
Jazyk reklamy a chyby v reklamním textu
Věra Olšanská -
Vývoj reklamy firem Opavia a Vodafone v letech 1990-2011 se zaměřením na jazyk
Jana Karasová -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná