Spotřebitelské chování specifické cílové skupiny "Aktivní kynologové" – Bc. Anna CHYTILOVÁ
Bc. Anna CHYTILOVÁ
Master's thesis
Spotřebitelské chování specifické cílové skupiny "Aktivní kynologové"
Consumer Behavior of Specific Target Group: "Active Cynologists"
Anotácia:
Tato diplomová práce nabízí marketingový pohled na specifickou cílovou skupinu ?Aktivní kynologové?. Tento segment doposud nebyl popsán, přestože je v něm skryt velký potenciál, a to díky ochotě cílové skupiny utrácet za své hlavní hobby vysoké finanční částky. Teoretická část nabízí závěry z různých relevantních oborů ? marketing, segmentace, spotřebitelské chování, internet, digitální stopy. Na začátku …viacAbstract:
The thesis offers marketing point of view to specific target group ? ?Active Cynologists?. This segment has not been described yet, despite the fact that we can find huge potential in it ? thanks to their willingness to spend money for their main hobby. In the theoretical part there are some findings from various branches that are connected to this topic: marketing, segmentation, consumer behavior …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Zverejniť od: 20. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHYTILOVÁ, Anna. \textit{Spotřebitelské chování specifické cílové skupiny ''Aktivní kynologové''}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/ymolwr/.
Jak správně citovat práci
CHYTILOVÁ, Anna. Spotřebitelské chování specifické cílové skupiny "Aktivní kynologové". Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
Kateřina Melmuková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Dominik Müller -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková