Petra Nováková

Bakalářská práce

Vliv slevových portálů na image ubytovacích a stravovacích zařízení

Group buying effects on lodging industry and food and beverage services
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o slevových portálech a jejich vlivu na image ubytovacích a stravovacích zařízení. První kapitola je věnována jejich vývoji a současném stavu v České republice. Další kapitola je zaměřena na prezentaci stravovacích a ubytovacích zařízení na slevových portálech. Poslední kapitola je věnována praktickému průzkumu a přináší zajímavé poznatky od provozovatelů, kteří s tímto …více
Abstract:
This bachelor thesis is about group buying and its effects on image of lodging industry and F&B services. First chapter describes history of group buying and contemporary situation of group buying in the Czech Republic. Next one deals with hotels, motels, guest houses, restaurants and their way of promoting on group buying websites. Last chapter is about practical research, most of all about questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
  • Vedoucí: Jiřina Jenčková
  • Oponent: Zdenka Petrů

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46138