Tomáš Hlaváček

Bachelor's thesis

Technology in Advertising

Reklama a vývoj techologií
Abstract:
Tato bakalářská práce popisuje proměnu reklamy a její pokrok na základě technologií. Shrnuje dosavadní vývoj od jejích prvopočátků až po současnost. Je rozdělena do tří hlavních časových úseků: Reklama před průmyslovou revolucí, od průmyslové revoluce do příchodu IT a od doby počítačů přes Internet až k dnešní podobě s výhledy do budoucna. To bude zpracováno zkrze menší milníky, většinou v podobě vzniku …more
Abstract:
This bachelor thesis deal with the changes of advertising and its evolution based on technological progress. It sums up the development since its birth until today. It's devided into the three main time spaces: Advertising till the Industrial revolution, since the Industrial revolution until the come of IT and since the age of computers until today with the future prospects. All that is processed with …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 2. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 2. 2016
  • Supervisor: Stanislav Horný
  • Reader: Filip Truhlář

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46494