Tomáš Hlaváček

Bakalářská práce

Technology in Advertising

Reklama a vývoj techologií
Anotace:
Tato bakalářská práce popisuje proměnu reklamy a její pokrok na základě technologií. Shrnuje dosavadní vývoj od jejích prvopočátků až po současnost. Je rozdělena do tří hlavních časových úseků: Reklama před průmyslovou revolucí, od průmyslové revoluce do příchodu IT a od doby počítačů přes Internet až k dnešní podobě s výhledy do budoucna. To bude zpracováno zkrze menší milníky, většinou v podobě vzniku …více
Abstract:
This bachelor thesis deal with the changes of advertising and its evolution based on technological progress. It sums up the development since its birth until today. It's devided into the three main time spaces: Advertising till the Industrial revolution, since the Industrial revolution until the come of IT and since the age of computers until today with the future prospects. All that is processed with …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 2. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2016
  • Vedoucí: Stanislav Horný
  • Oponent: Filip Truhlář

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46494