Barbora Andršová

Bachelor's thesis

Analysis of Tasks and Activities in ESL Pronunciation Books at an Elementary Level (A1, A2).

Analysis of tasks and activities in ESL pronunciation books at an elementary level (A1, A2).
Abstract:
The thesis analyses the rubrics and tasks in pronunciation coursebooks. In the first part of the paper, a certain attention is paid to the pronunciation features, which are vital to understand. Furthermore, the essential features of coursebooks, tasks and rubrics are explained. The second part of the paper deals with the evaluation of the rubrics and tasks regarding perception and production. Last …more
Abstract:
Tato práce se zabývá zadáním úloh a úkoly ve výslovnostních učebnicích. Výslovnostní prvky, které je důležité pochopit, jsou rozebrány v první části práce. Dále se tato část věnuje učebnici jako takové, úkolům a zadáním úloh. Ve druhé části jsou ohodnoceny jak zadání úkolů, tak úlohy z hlediska percepce a produkce. V neposlední řadě jsou úkoly v daných učebnicích hodnoceny dle zrevidované Bloomovy …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 8. 2016
  • Supervisor: Mgr. Jaroslava Ivanová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Andršová, Barbora. Analysis of Tasks and Activities in ESL Pronunciation Books at an Elementary Level (A1, A2). . Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická