Martin Pompa
Bakalářská práce
Plán prodeje
Sales plan
Anotace:
Tato bakalářská práce je členěna do tří základních částí. První část bakalářské práce se zabývá plánováním a charakteristikou problematiky plánování prodeje v širších souvislostech se zaměřením na definování obecných zásad tvorby ročního a měsíčních podnikových plánů. Druhá část bakalářské práce se zabývá průzkumem současného stavu řešení plánování prodeje se zaměřením na analýzu vazeb plánu prodeje …víceAbstract:
The bachelor thesis is divided into the three parts. Firstly, the work deals with planning and characteristics of sales planning in a broader context, focusing on defining the guidelines of the annual and monthly business plans. The next chapter deals with the exploration of the current state of solutions with a focus on the analysis of the sales plan links to other corporate plans, particularly their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/87865
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
- Vedoucí: Josef Kutáč
- Oponent: Jan Stoniš
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání marketingového mixu malé a velké firmy v oblasti maloobchodu
Josef Šíla -
Posouzení marketingového mixu a vinařství Baláž
Veronika Hrubá -
Využití nástrojů marketingového mixu
Alena Ingrid Pecina -
Tvorba marketingového mixu ve firmě Walmark
Karel Chromý -
Tvorba marketingového mixu pro firmu Boat and Life
Lenka Kašparovská -
Analýza marketingového mixu horských středisek
Kateřina Adamíková -
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Šárka Divoká -
Návrh marketingového mixu ve vybrané společnosti
Adam Dočkal