Strategie získání klientů pro firmu Vaneš Fashion – Markéta Vanešová
Markéta Vanešová
Bachelor's thesis
Strategie získání klientů pro firmu Vaneš Fashion
Strategies for attracting clients for Vaneš Fashion
Abstract:
Bakalářská prace se věnuje online marketingové komunikaci na sociálních sítích vybraného podniku, který formu online marketingové komunikace nevyužívá dostatečně. Cilem prace je navrzeni efektivní online komunikacni strategie pro sociální sítě, především pro Instagram, k získání klientů z řad uživatelů sociálních sítí. Strategie je vypracována pro českou slow fashion firmu Vaneš Fashion, jejíž obchodní …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with online marketing communication on social networks of a selected company, which does not make sufficient use of the form of online marketing communication. The aim of this work is to design an effective online communication strategy for social networks, especially for Instagram, to gain clients from a number of social network users. Strategy is developed for the Czech …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Hana Pařilová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vanešová, Markéta. Strategie získání klientů pro firmu Vaneš Fashion. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníTechnical University of Liberec
Faculty of Textile EngineeringBachelor programme / field:
Textile Marketing / Textilní marketing
Theses on a related topic
-
Individuální stylové dominanty v postojových diskusích na sociální síti Facebook. Originalita vyjadřování ve veřejné psané komunikaci na internetu a její příčiny
Jarmil Vepřek -
Vizuální memy: evoluce obrazové komunikace na internetu
Roman Matulík -
Marketingová komunikace na internetu u vybraného podnikatelského subjektu
Fabián Berka -
Marketingová komunikace na Internetu se zaměřením na copywriting
Lucie Kašparová -
Marketingová komunikace na internetu se zaměřením na online public relations
Tomáš Homola -
Komunikace vybrané firmy na internetu
Jan VODA -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Komunikace rodičů a adolescentů na téma pornografie a sexuální zneužívání na internetu
Iveta SURÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Šmída, J.
17/5/2022