Sebehodnocení žáků na I. stupni ZŠ – Mgr. Eliška Vaňková
Mgr. Eliška Vaňková
Master's thesis
Sebehodnocení žáků na I. stupni ZŠ
Self-assessment at primary school
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá otázkou sebehodnocení žáků na I. stupni ZŠ. Vypovídá o využívání sebehodnocení a jeho metod a forem učiteli I. stupně tradiční školy v porovnání s učiteli I. stupně škol s programy alternativními a inovativními. Zároveň také poukazuje na schopnosti žáků 4. třídy ZŠ hodnotit sebe sama v podmínkách tradiční třídy.Abstract:
The diploma work deals with the self-assessment of pupils at primary school. Illustrates the use of self-assessment and its methods and forms of primary school teachers compared to teachers of schools with programs of alternative and innovative. It also highlights the ability of pupils 4th of primary schools to assess themselves in terms of traditional class.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nhtjn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
- Vedúci: PhDr. Hana Filová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
The Montessori Method in the Teaching of English in a Czech Montessori School: A Case Study
Anna Kulišťáková -
Využití formativního hodnocení na prvním stupni ZŠ
Hana Zatloukalová -
Formative Assessment in English Lessons in Practice - Benefits and caveats of formative assessment implementation
Lucie Novotná -
Formative assessment and job satisfaction: teachers' perspective
Oldřiška Buchanan -
Teachers‘ perceptions and uses of technology integration in formative assessment
Martina Dočekalová -
Comparison of formative and summative assessment in language testing
Nela NEDUCHALOVÁ -
ELEKTRONICKÉ PORTFOLIO JAKO NÁSTROJ ROZVOJE AUTONOMIE A JAZYKOVÝCH KOMPETENCÍ VYSOKOŠKOLSKÝCH STUDENTŮ VE VÝUCE ODBORNÉHO ANGLICKÉHO JAZYKA
Linda POSPÍŠILOVÁ