Nabídkové letáky supermarketů jako nástroj generování nadspotřeby – Aneta Ešnerová
Aneta Ešnerová
Diplomová práce
Nabídkové letáky supermarketů jako nástroj generování nadspotřeby
Supermarket's leaflets as a tool for generating overconsumption
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá nabídkovými letáky supermarketů v souvislosti s generováním nadspotřeby v české společnosti. Zaměřuje se na to, do jaké míry vybízí nabídkové reklamní letáky spotřebitele k návštěvě supermarketu a ke koupi zboží a na to, zda je tato koupě opravdu žádoucí a nezbytná. Hlavním cílem práce je přispět k rozšíření současného stavu poznání v dané oblasti a zároveň definovat …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the leaflets of supermarkets in connection with the generation of overconsumption in the Czech society. It focuses on the extent to which offer advertising leaflets encourage consumers to visit the supermarket and to buy goods and whether this purchase is really desirable and necessary. The main goal of this work is to contribute to the expansion of the current state of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81391
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 8. 2020
- Vedoucí: Jan Závodný Pospíšil
- Oponent: Lucie Sára Závodná
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81391
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Nabídkové letáky supermarketů jako nástroj generování nadspotřeby
Eva Havlasová -
Propagandistické letecké letáky za druhé světové války
Antonín ŠREJBER -
Nabídkové letáky supermarketů jako nástroj generování nadspotřeby
Eva Havlasová -
Marketing a propagace slevových portálů s akčními letáky
Petr Miklík -
Raně novohornoněmecké letáky v Království českém - Lingvistická analýza dvou raně novohornoněmeckých textů z doby zimního krále Fridricha Falckého
Marie Peerová -
Letáky, billboardy, další tištěná reklama a spotřebitel v České republice
Lenka Nábělková -
Efektivita grafického zpracování letáků z pohledu neuromarketingu
Olga Čermáková