Rendering obrazu rasterizací na grafické kartě – Pavel Dohnálek
Pavel Dohnálek
Diplomová práce
Rendering obrazu rasterizací na grafické kartě
Image Rendering Using Rasterization on Graphics Card
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvořit počítačový program, který za použití vstupních dat popisujících grafickou scénu vykreslí do souboru obraz vstupním datům odpovídající. Jako postup pro vykreslení obrazu byla zvolena metoda rasterizace, která bude vypočítávána dvěma různými komponentami počítače, a to procesorem a grafickou kartou. Program je napsán v programovacím jazyce C++, přičemž jsou jím …víceAbstract:
The goal of this diploma thesis is to create a computer program that uses input data describing a graphic scene to render an image to a file. As the rendering method rasterization has been chosen. The method is processed by two distinct hardware components - processor and graphics card. The program is written in C++ programming language, mostly using its standard libraries. For processing on the graphics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/87053
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: Jan Platoš
- Oponent: Petr Gajdoš
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Faster WebGL Graphics
David Hrachový -
Modeling the rheology of emulsions: High-performance parallel computing using Graphics Processing Unit (GPU)
Pavel Kupka -
Image Rendering Using Ray-tracing on Graphics Card
Adam Hasík -
Technologie grafických karet
Jiří Valušek -
GPU Acceleration of Image Processing Algorithms
Pavel Karas -
Mean Shift segmentace obrazu pomocí technologie NVIDIA CUDA
Tarek Batiha -
CUDA technologie v algoritmech zpracování obrazu
Michal Rudinský -
Akcelerace algoritmů zpracování obrazu v prostředí NVIDIA CUDA
Michal Čerbák