Bc. Martin ŠNAJDR
Bachelor's thesis
Interpretace Architektury
Interpretation of Architecture
Abstract:
Subjektivní pohled na prostředí, ve kterém žiji. Práce je inspirována fiktivní čtvrtí Stínadla, objevující se v knihách od Jaroslava Foglara. Tato inspirace je však pouze metaforická - za pomocí fotografií se snažím vytvořit vlastní fiktivní čtvrť, která je zasazená do prostředí o mnoho let mladšího, než byla původní Stínadla. Fotografie zachycují určitou bezčasovost, stereotyp a banalitu, s níž se …moreAbstract:
Subjective view of the enviroment where I live. My work is inspired by fictional disctrict called Stínadla from the Jaroslav Foglar's books. This inspiration is purely metaphorical - I'm building my own fictional district which is located in enviroment much younger than it was in Foglar's books. The photographs are capturing banality and stereotype that I meet everywhere. I'm trying to point out that …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: MgA. Radovan Kodera
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠNAJDR, Martin. Interpretace Architektury. Plzeň, 2016. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Ladislav Sutnar Faculty of Design and ArtBachelor programme / field:
Fine Arts / Multimedia Design, specialization Applied Photography
Theses on a related topic
-
Proměny divadelní fotografie jako výsledek technického vývoje
Václav Mach -
Pozice analogové fotografie v současné tvorbě
Daniel Kunc -
FOTOGRAFIE JAKO PŘÍBĚH
Kateřina RŮŽIČKOVÁ -
Analogová fotografie ve výtvarných činnostech v mateřské škole
Michaela BOGYIOVÁ -
Porovnání obrazové kvality digitální a analogové fotografie
Marta Lindušková -
Evoluce dokumentární fotografie v Polsku po roce 1989 (teoretická část)
Mariusz Forecki -
Fotografická kniha „Domácí zabijačka“
Jana Ludvíková -
Pozice dokumentární fotografie v Polsku v letech 1960 - 2020 (teoretická část)
Adrian Wykrota