Grafické uživatelské rozhraní elektronické aplikace – BcA. Květoslav Bartoš
BcA. Květoslav Bartoš
Master's thesis
Grafické uživatelské rozhraní elektronické aplikace
Graphical User Interface of an Electronic Application
Anotácia:
Cílem diplomové práce je vytvoření konceptu multimediálního průvodce pro muzea umění a další kulturní instituce, který by podpořil jejich vzdělávací úlohu ve společnosti. Práce je rozdělená na tři části teoretickou, praktickou a projektovou. Teoretická část je zaměřena na cílovou skupinu uživatelů aplikace, tedy návštěvníků muzea, a slouží k pochopení jejich vztahu s uměním, chování při prohlídce a …viacAbstract:
The main goal of this diploma thesis is to create the concept of multimedia guide for art museums and other cultural institutions, which would support their educational mission in society. The work is divided into three sections theoretical, practical and project part. The theoretical part is focused on the target group of application users (art museum visitors) and helps to understand their relationship …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014
Zverejniť od: 16. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bartoš, Květoslav. Grafické uživatelské rozhraní elektronické aplikace. Zlín, 2014. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Visual Arts / Multimedia and Design - Visual Communication
Práce na příbuzné téma
-
Průvodce designem prvků uživatelského rozhraní (UI)
Lucie Lacková -
Grafické uživatelské rozhraní webové a mobilní aplikace pro cestovatele a amatérské průvodce
David Kraváček -
Návrh a uživatelské testování psychologické mobilní aplikace pro osoby s hraniční poruchou osobnosti
Kateřina Vodičková -
Mobilní aplikace pro Oblastní galerii lázně Liberec
Sára Julie Frajtová -
Návrh uživatelského rozhraní aplikace mobilního bankovnictví
Petr Beran -
Rozšíření mobilní aplikace Kapesní skautIS o agendy akcí
Ondrej Zeman -
Optimalizace UI mobilní aplikace pro podporu prodeje
Marián Čepa