Kateřina Kukulová

Bachelor's thesis

Manipulace v marketingu cílená na generaci Y a Z

Manipulation in Marketing Aimed on Generations Y and Z
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o manipulativních technikách používaných v marketingu ve spojitosti s generacemi Y a Z. Práce se v teoretické části zabývá základními charakteris-tikami pojmů souvisejících s manipulací a rozdíly mezi nimi. Dále je zde rozebrána proble-matika manipulace v marketingu soustředící se na téma práce. V neposlední řadě jsou zde popsány vybrané generace, jejich společné i rozdílné …viac
Abstract:
This bachelor thesis deals with manipulation used in marketing in connection with generati-ons Y and Z. It's teoretical part is focused on basic characteristics connected with manipu-lation a its variations. Next issue is manipulation in marketing aimed at thesis theme. Last but not least is chapter about chosen generations, their chracteristics. Survey part compares both generation, Y and Z, their …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Michal Stránský, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kukulová, Kateřina. Manipulace v marketingu cílená na generaci Y a Z. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications