Manipulace v marketingu cílená na generaci Y a Z – Kateřina Kukulová
Kateřina Kukulová
Bakalářská práce
Manipulace v marketingu cílená na generaci Y a Z
Manipulation in Marketing Aimed on Generations Y and Z
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o manipulativních technikách používaných v marketingu ve spojitosti s generacemi Y a Z. Práce se v teoretické části zabývá základními charakteris-tikami pojmů souvisejících s manipulací a rozdíly mezi nimi. Dále je zde rozebrána proble-matika manipulace v marketingu soustředící se na téma práce. V neposlední řadě jsou zde popsány vybrané generace, jejich společné i rozdílné …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with manipulation used in marketing in connection with generati-ons Y and Z. It's teoretical part is focused on basic characteristics connected with manipu-lation a its variations. Next issue is manipulation in marketing aimed at thesis theme. Last but not least is chapter about chosen generations, their chracteristics. Survey part compares both generation, Y and Z, their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kukulová, Kateřina. Manipulace v marketingu cílená na generaci Y a Z. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Manipulace v marketingu
Anna Klimková -
Apel na lítost jako forma manipulace v marketingu
Monika Montag -
Propagace v politickém marketingu jako zdroj manipulace
Kristina Ryazanova -
Je marketing nástrojem manipulace?
Anastasia Shakleina -
Média a moc v kontextu manipulace mas vládnoucími elitami a politickými centry moci v Evropě 20. století
Lucie Pavlíčková -
Ideologický marketing, propaganda a manipulace. Studie kampaní v médiích na příkladu Temelín
Lucie Hejtmánková -
Manipulace v marketingové komunikaci
Denisa BURIANOVÁ -
Využívání sociálních sítí u generace Z
Tereza Pochylá