Politický marketing a nová média na příkladu prezidentské kampaně Baracka Obamy – Ing. Marie Komárková
Ing. Marie Komárková
Bachelor's thesis
Politický marketing a nová média na příkladu prezidentské kampaně Baracka Obamy
Political Marketing and New Media Based on the Presidential Campaign of Barack Obama
Anotácia:
Tato bakalářská práce ukazuje na příkladu prezidentské volební kampaně Baracka Obamy aktuálně uplatňované principy politického marketingu a potenciál nových médií pro využití v marketingu. Teoretická část práce přibližuje základní východiska politického marketingu a charakteristiky a vybrané představitele nových médií. Případová studie v praktické části práce přináší detailní pohled na zrealizovanou …viacAbstract:
Based on the example of the presidential election campaign of Barack Obama, the bachelor’s thesis demonstrates currently applied principles of political marketing as well as the potentials of new media to be used in marketing. In the theoretical part of the bachelor’s thesis a case study explains the fundamental bases and characteristics of political marketing and gives an idea about selected new media …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dajyh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
- Vedúci: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
- Oponent: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Communication Strategy as a component of Silvio Berlusconi's political marketing
Nicoll Marucciová -
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
Harriet Enyonam Kwawukume -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra