Analýza marketingové strategie podniku Realizace dotací s. r. o. v tržním prostředí – Tereza PLAČKOVÁ
Tereza PLAČKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingové strategie podniku Realizace dotací s. r. o. v tržním prostředí
Analysis of Marketing Strategy of the company Realizace dotací s. r. o. in Business Environment
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie podniku Realizace dotací s.r.o. Cílem je analyzovat současnou marketingovou strategii podniku a navrhnout doporučení na zlepšení. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmů strategický marketing, strategické řízení a marketingový mix. V praktické části je představena společnost Realizace dotací s.r.o., analyzováno vnější a vnitřní prostředí …víceAbstract:
Bachelor´s thesis deal with the analysis of marketing strategy of the company Realizace dotací s.r.o. The aim is to analyse current marketing strategy of the company and suggest improvements. Theoretical part contain explanation of the terms strategic marketing, strategic management and marketing mix. In practical part the company Realizace dotací s.r.o. is introduced, outer and inner environment are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Sára Závodná, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PLAČKOVÁ, Tereza. \textit{Analýza marketingové strategie podniku Realizace dotací s. r. o. v tržním prostředí}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/yohbdz/.
Jak správně citovat práci
PLAČKOVÁ, Tereza. Analýza marketingové strategie podniku Realizace dotací s. r. o. v tržním prostředí . Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Anglická filologie - Aplikovaná ekonomická studia
Práce na příbuzné téma
-
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Maksim Novgorodov -
Strategický marketing ve firmě
Miloslav Müller -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová
Název
Vložil
Vloženo
Práva