Kvalitativní analýza volnočasové aktivity - Le Parkour – Bc. Hana Kociánová
Bc. Hana Kociánová
Master's thesis
Kvalitativní analýza volnočasové aktivity - Le Parkour
Qualitative analysis of leisure time activity - Le Parkour
Abstract:
Diplomová práce „Kvalitativní analýza volnočasové aktivity Le Parkour“ pojednává o novodobém fenoménu Le Parkour, který je v České republice i ve světě stále populárnější. Je to životní styl založený na práci s vlastním tělem a myslí. Cílem práce je podat ucelené informace o této disciplíně a přiblížit ji veřejnosti. Teoretická část se zabývá disciplínou Le Parkour a veškerými aspekty s ní souvisejícími …moreAbstract:
Diploma thesis „Qualitative analysis of leisure time activity Le Parkour“ deals with modern phenomenon Le Parkour which is still more popular in the Czech Republic and in the world. It is lifestyle based on work with own body and mind. The aim of the diploma thesis is to describe integrated information about this branch and show it to public. The theoretical part is concerned with branch Le Parkour …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/rejm6/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2010
- Supervisor: doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D.
- Reader: Mgr. et Mgr. Martina Kurowski, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Education / Social and Free Time Education
Theses on a related topic
-
Neformální aktivity německé občanské společnosti ve vztahu k migraci a uprchlictví. Případová studie univerzitního města Giessen.
Kristina JOCHMANNOVÁ -
"Co se děje za školou?" Analýza neformálních aktivit dětí a mládeže
Zuzana Novotná -
Vliv institucí na neformální zaměstnávání ve Vietnamu
Thuy Trang Dangová -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Anna Vaněčková -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš -
Natural Horsemanship jako životní styl v mladší dospělosti
Dominika Struminská -
Konzumní životní styl a projevy hédonismu mladé generace
Aneta Ženíšková