Generace Y: Vývoj názorových postojů v období 2007 - 2013 – Pavel Galík
Pavel Galík
Diplomová práce
Generace Y: Vývoj názorových postojů v období 2007 - 2013
Generation Y: Development of lifestyle opinions during the period 2007 - 2013
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem generace Y v kontextu vývoje životních názorů v průběhu období let 2007 až 2013. Cílem práce je konkrétně popsat trendy na poli životních názorů v průběhu zkoumaného období se zaměřením na Českou republiku. K dosažení tohoto cíle práce analyzuje současný stav marketingových informací týkající se generace Y ve světovém kontextu na základě placených dat společnosti Omnicom …víceAbstract:
The diploma thesis investigates the topic of Generation Y in the context of development of lifestyle opinions during the period 2007 until 2013. The objective is to reveal specific trends in the area of lifestyle opinions during research period with focus on the Czech Republic. To fulfil this objective, diploma thesis analyses internal information sources of Omnicom Media Group in order to understand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39554
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 2. 2014
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Lucie Vlčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39554
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
Návrh komunikační kampaně pro generaci Y ve vztahu ke zdravému životnímu stylu
Kateřina Strašilová -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Veronika Kuśová -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Petra Olszarová -
Instagram marketing podniků působících v gastronomii a jeho vliv na chování spotřebitelů generace Y a Z
Michala Osičková -
Evropská generace Y v destinačním marketingu
Kateřina Vašínová -
Chování spotřebitele generace Y při pořízení životního pojištění v Jihomoravském kraji
Tomáš Bojko -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová