Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení – Bc. Martina Kissová
Bc. Martina Kissová
Bakalářská práce
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
Utilization of Marketing Photography in the Current Concept of Marketing Communication
Abstract:
Bachelor thesis 'Utilization of Advertising Photography in the current concept of Marketing Communication' deals with the role of photography in marketing. Nowadays, photography is used almost in every aspect of our lives, probably much more than ever before, also thanks internet. History of photography is very important part and its beginnings in different types of society helps us to understand how …víceAbstract:
Bakalárska práca „Využitie reklamnej fotografie v súčasnom pojatí marketingových posolstiev“ pojdenáva o význame fotografie v marketingu. V dnešnej dobe je fotografia súčasťou nášho každodenného života pravdepodobne viac než kedykoľvek predtým i vďaka internetu. Vznik fotografie a jej postupné začleňovanie do rôznych oblastí spoločenského diana, nám pomáha lepšie pochopiť, aký veľký výnam jej objav …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/era6b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Objectification of Women in Fashion and Advertising Photography
Varvara Gorbunova -
Konzumerismus a alternativní konzumní chování
Tereza MOUDRÁ -
Grafik a fotograf Antonín Pánek
Michaela Michalíková