Gabriela Chvojková

Master's thesis

Nastavení efektivní prodejní strategie firmy v sektoru služeb na B2B trhu

Setting up an effective sales strategy for the B2B service sector
Abstract:
Tato diplomová práce má za cíl popsat, jakým způsobem se vytváří efektivní obchodní strategie na B2B trhu, konkrétně v sektoru služeb. Pomocí mapování několika celosvětově osvědčených obchodních metodologií a procesů se snaží přiblížit, jak by měli v dnešní velice konkurenčním prostředí firmy efektivně obchodovat a plánovat taktiku prodeje. Z praktického hlediska tato práce popisuje nastavení obchodní …more
Abstract:
This diploma thesis aims to explain how effective business strategies are being developed in the B2B market specifically in the service sector. Helping to map several globally-proven business methodologies and processes is trying to figure out how they should effectively trade and plan sales tactics in today's highly competitive business environment. From a practical point of view, this thesis describes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 9. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 1. 2018
  • Supervisor: Michal Andera
  • Reader: Josef Dvořák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71805