Nastavení efektivní prodejní strategie firmy v sektoru služeb na B2B trhu – Gabriela Chvojková
Gabriela Chvojková
Master's thesis
Nastavení efektivní prodejní strategie firmy v sektoru služeb na B2B trhu
Setting up an effective sales strategy for the B2B service sector
Abstract:
Tato diplomová práce má za cíl popsat, jakým způsobem se vytváří efektivní obchodní strategie na B2B trhu, konkrétně v sektoru služeb. Pomocí mapování několika celosvětově osvědčených obchodních metodologií a procesů se snaží přiblížit, jak by měli v dnešní velice konkurenčním prostředí firmy efektivně obchodovat a plánovat taktiku prodeje. Z praktického hlediska tato práce popisuje nastavení obchodní …moreAbstract:
This diploma thesis aims to explain how effective business strategies are being developed in the B2B market specifically in the service sector. Helping to map several globally-proven business methodologies and processes is trying to figure out how they should effectively trade and plan sales tactics in today's highly competitive business environment. From a practical point of view, this thesis describes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 9. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71805
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2018
- Supervisor: Michal Andera
- Reader: Josef Dvořák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71805
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
ESG: identifikace příležitostí pro banku v oblasti „S“
Tomáš Kočí -
Identifikace příležitostí ke zvyšování kvality a bezpečnosti práce ve firmě JSB Match Diabolo s.r.o.
Vojtěch Novák -
Identifikace příležitostí a hrozeb organizace v automobilovém průmyslu
Irena Ondračková -
Elektronická evidence tržeb a její vliv na obchodní činnost podnikatelů v České republice
Maksym Ulyanov -
Metodika výběru a hodnocení obchodních zástupců v Plzeňském Prazdroji a.s.
Jiří Čeněk -
Popis obchodního B2B procesu a jeho ověření ve vybrané technologické firmě
Martin Mlčoch