Psychosociální podmínky třídy v předškolním vzdělávání – Bc. Petra Laubová
Bc. Petra Laubová
Master's thesis
Psychosociální podmínky třídy v předškolním vzdělávání
The Classroom Psychosocial Environment in Preschool Education
Abstract:
Tématem diplomové práce jsou psychosociální podmínky ve třídě v předškolním vzdělávání. Cílem tohoto kvalitativního výzkumu je analyzovat vybrané faktory v práci učitelky, které ovlivňují psychosociální podmínky třídy mateřské školy ve vztahu k dětem. V teoretické části práce jsou sumarizovány poznatky týkající se psychosociálních podmínek a sociální interakce a komunikace učitelky s dětmi předškolního …moreAbstract:
The topic of the thesis is psychosocial environment in the classroom in preschool education. The aim of this qualitative research is to analyze selected factors in the work of the teacher that influence the psychosocial environment of the kindergarten class in relation to children. The theoretical part summarizes the knowledge concerning psychosocial environment and social interaction and communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2020
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Laubová, Petra. Psychosociální podmínky třídy v předškolním vzdělávání. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in Pedagogy / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Pracovní podmínky sociálních pracovníků v organizacích
Martina SMOLÍKOVÁ -
Děti v předškolním vzdělávání jako specifická sociální skupina
Hana NOVÁČKOVÁ -
Konceptualizace psychosociální (psychické) první pomoci v sociální práci a výzkumu
Bianka HUDCOVÁ -
Význam informovanosti o osobách s Alzhaimerovou chorobou jak předpoklad komunikace a sociální interakce s osobami pečujícími
Andrea Plisková -
Sociální komunikace a interakce u žáka s Aspergerovým syndromem v prostředí střední školy
Monika Modráčková -
Komunikace na sociálních sítích: Online interakce partnera a nespokojenost ve vztahu
Markéta Chumchalová -
Specifika kolaborativní imerzivní virtuální reality z hlediska interakce a komunikace uživatelů
Aneta Pelánová -
Dítě s poruchou autistického spektra ve speciální třídě mateřské školy, možnosti rozvoje dítěte v oblasti komunikace, sociální interakce a hry
Miroslava Havlíková