Bc. Hana Ostková

Master's thesis

Srovnávací reklama

Comparative advertising
Anotácia:
Práce se zabývá srovnávací reklamou a její přípustností. Nejprve popisuje reklamu jako takovou, její stručnou historii a právní úpravu. Dále se práce věnuje hospodářské soutěži a v jejím rámci pak nekalé soutěži a jejím formám. Dále jsou podrobně analyzovány jednotlivé podmínky přípustnosti srovnávací reklamy, která je jednou z forem nekalé soutěže. Následuje kapitola o regulaci srovnávací reklamy …viac
Abstract:
This work deals with comparative advertising and its admissibility. First it describes advertising as such, its history and legislation. Furthermore the work deals with competition and then in the context with unfair competition and its forms. Further the individual conditions of comparative advertising admissibility are analyzed, which is a form of unfair competition. The following chapter is about …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
  • Vedúci: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Taťana Sommerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication