Markéta Jarošová

Master's thesis

Strategie marketingové komunikace firmy Cosmetica Bohemica na sociálních sítích

Marketing communication strategy of Cosmetica Bohemica on social media
Abstract:
Tato práce se zabývá strategií marketingové komunikace na sociálních sítích firmy Cosmetica Bohemica a nabízí možnosti jejího zlepšení. Marketing na sociálních sítích je silným nástrojem, který umožňuje obchodníkům navázat kontakt se zákazníky. Teoretická část práce se skládá z definice marketingové komunikace, představení firmy Cosmetica Bohemcia a její dosavadní marketingovou komunikaci a charakteristiku …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the strategy of marketing communication on the social media of the company Cosmetica Bohemica and offers opportunities for its improvement. Social media marketing is a powerful tool that allows marketers to make contact with customers. The theoretical part of the diploma thesis consists of the definition of marketing communication, the introduction of the company Cosmetica …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2022
  • Supervisor: Veronika Mokrejšová
  • Reader: Jiří Zeman

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85554