Návrh regulátoru metodou "Repetitive Control" – Bc. Michael HRABĚ
Bc. Michael HRABĚ
Diplomová práce
Návrh regulátoru metodou "Repetitive Control"
Repetitive Control Method for a Controller Design
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvoření metody, podle které bude nalezena množina všech vyhovujících regulátorů, jež zaručí stabilitu zpětnovazební smyčky, sledování periodického signálu a potlačení poruchy vzniklé interakcí periodického signálu s okolím. Pro tento účel je aplikováno repetitivní řízení s vnitřním modelem signálu obohaceným o frekvenční filtr s dolní propustí. Pro návrh repetitivního …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to create a method for finding such controllers set that satisfy feedback loop stability, track a periodic signal and reject a periodic disturbance. For this purpose a repetitive control using the intern model of the periodic signal with a low-pass filter is applied. The repetitive control is designed by mixed sensitivity method modified with the control design requirements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 8. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2017
- Vedoucí: Prof. Ing. Miloš Schlegel, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRABĚ, Michael. Návrh regulátoru metodou "Repetitive Control". Plzeň, 2017. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědMagisterský studijní program / obor:
Aplikované vědy a informatika / Kybernetika a řídicí technika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.