Preference spotřebitelů při nakupování ve velkoformátových typech prodejen maloobchodu v komparaci s nakupováním v malých prodejnách – Martina Valešová
Martina Valešová
Diplomová práce
Preference spotřebitelů při nakupování ve velkoformátových typech prodejen maloobchodu v komparaci s nakupováním v malých prodejnách
Customer s Preferences while Shopping at Big Format Types of Retail Stores Compared to Shopping at Small Stores
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na preference spotřebitelů při nakupování ve velkoformátových typech prodejen v komparaci s malými prodejnami. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, tj. teoretická východiska a vlastní práce, jejíž součástí je zhodnocení výsledků. První část blíže definuje pojmy týkající se maloobchodu a spotřebitele. Popisuje typy maloobchodních prodejen, vývoj maloobchodního …víceAbstract:
This thesis focuses on consumers preferences while shopping at big format types of retail stores compared to small stores. The work is divided to two main parts, being theoretical groundwork and individual work, which includes results evaluation. The first part defines terms concerning retail and consumer. It describes types of small retail stores, development of small retail market, and it deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VALEŠOVÁ, Martina. \textit{Preference spotřebitelů při nakupování ve velkoformátových typech prodejen maloobchodu v komparaci s nakupováním v malých prodejnách}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/ypfrw5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Social Class and Consumer Preferences: Case Study of Czech Consumers
Daana Tumanova -
Change of consumers preferences and behavior due to the influence of Covid-19
Anežka Blažek Wijsman -
Online shopping preferences of young Chinese and Czech consumers
Jiacheng Yang -
The Influence of Innovations in Brewing on Beer Consumers' Preferences
Anastasia Boldyreva -
Preference zákazníků při nakupování v malých prodejnách v komparaci s velkoformátovými prodejnami
Nora Profeldová -
Preference zákazníků při nakupování v malých prodejnách v komparaci s velkoformátovými prodejnami
Nora Profeldová -
Preference zákazníků při nakupování ve velkoformátových typech prodejen MO (hypermarket, diskont, supermarket apod.) v komparaci s nakupováním v malých prodejnách
Michael Černohouz -
Preference zákazníků při nakupování ve velkoformátových typech prodejen MO (hypermarket, diskont, supermarket apod.) v komparaci s nakupováním v malých prodejnách
Michael Černohouz
Název
Vložil
Vloženo
Práva