Bc. Petra Dvořáková

Master's thesis

Strategické chování elektronických obchodů z pohledu zákazníka

Strategic behaviour of e-shops from the customer´s point of view
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je vyhodnotit strategickou pozici vybraných elektronických obchodů zaměřených na online prodej módního a doplňkového zboží, a to na základě jejich strategického chování z pohledu zákazníka. V teoretické části práce je věnována pozornost elektronickému obchodování, jeho vývoji a současným trendům, dále strategickému managementu a online nákupnímu chování zákazníka. Praktickou …more
Abstract:
The main aim of the thesis is to evaluate the strategic position of selected e-shops focused on online sales of fashion and accessory goods, based on their strategic behavior from the customer's perspective. In the theoretical part, attention is paid to e-commerce, its development and current trends, strategic management and online shopping behavior of customers. The practical part of the thesis consists …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Veronika Svatošová, Ph.D.
  • Reader: Jaroslava Rajchlová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií

Mendel University in Brno

Faculty of Regional Development and International Studies

Master programme / field:
Regional Development / Socioeconomic and environmental development of regions