Strategické chování elektronických obchodů z pohledu zákazníka – Bc. Petra Dvořáková
Bc. Petra Dvořáková
Diplomová práce
Strategické chování elektronických obchodů z pohledu zákazníka
Strategic behaviour of e-shops from the customer´s point of view
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je vyhodnotit strategickou pozici vybraných elektronických obchodů zaměřených na online prodej módního a doplňkového zboží, a to na základě jejich strategického chování z pohledu zákazníka. V teoretické části práce je věnována pozornost elektronickému obchodování, jeho vývoji a současným trendům, dále strategickému managementu a online nákupnímu chování zákazníka. Praktickou …víceAbstract:
The main aim of the thesis is to evaluate the strategic position of selected e-shops focused on online sales of fashion and accessory goods, based on their strategic behavior from the customer's perspective. In the theoretical part, attention is paid to e-commerce, its development and current trends, strategic management and online shopping behavior of customers. The practical part of the thesis consists …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Veronika Svatošová, Ph.D.
- Oponent: Jaroslava Rajchlová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DVOŘÁKOVÁ, Petra. \textit{Strategické chování elektronických obchodů z~pohledu zákazníka}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/yph0fx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMagisterský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionů
Práce na příbuzné téma
-
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Exploring factors that influence consumers’ online shopping behavior via e-commerce platforms in Vietnam: The case of Shopee
Quynh Chau Ngo -
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old
Alice Berthuy -
Factors Affecting Consumer Behavior - Online Shopping in the USA
Abdurrahim Dehgani -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Optimalizace online marketingových kanálů vybrané společnosti
Aneta Laudová -
Online impulsive buying behaviour in India
Swaroop Muralinathan -
Digitální plán online tržiště pro sběratele
Jan Maňák