Lucie JAKUBKOVÁ

Bachelor's thesis

Srovnání přístupů k učení u studentů prezenční a kombinované formy studia na vysoké škole

The comparison of approaches to learning between high school full-time students and part-time students
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na srovnání přístupů k učení u studentů prezenčního a kombinovaného studia na vysoké škole. Přístup k učení kombinuje studentovu strategii učení a jeho motivaci k učení. Teoretická část je rozdělena do deseti kapitol, ve kterých mapujeme v odborné literatuře teorie strategie učení, taktik učení, přístupů k učení, pojetí učení, styly učení a motivaci k učení. Výzkumná část …more
Abstract:
The thesis is focused on a comparison of approaches to learning in students and a combined full-time study at university. Access to learning combines students' learning strategies and motivation for learning. The theoretical part is divided into ten chapters, which maps a theory of literature learning strategies, tactics, learning, approaches to learning, concept learning, learning styles and motivation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2012
Accessible from:: 10. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 5. 2012
  • Supervisor: PhDr. Zuzana Sikorová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JAKUBKOVÁ, Lucie. Srovnání přístupů k učení u studentů prezenční a kombinované formy studia na vysoké škole. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.4.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 10. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta