Bc. Zdeňka Vorlová
Master's thesis
Crowdfunding
Crowdfunding
Anotácia:
Cílem diplomové práce je zpracovat procesní model crowdfundingového projektu a porovnat a analyzovat vybrané české a zahraniční crowdfundingové portály v rámci finanční nákladnosti, kterou projektu přináší, úspěšnosti či dalších aspektů. Teoretická část se bude věnovat analýze pojmu crowdfunding včetně jeho modelů a způsobů financování, dále zmapovat náležitosti crowdfundingových projektů a definovat …viacAbstract:
The aim of the diploma thesis is to develop a process model of a crowdfunding project and to compare and analyse selected Czech and foreign crowdfunding portals within the financial cost of the project, success, or other aspects. The theoretical part will focus on the analysis of the concept of crowdfunding, including its models and methods of financing, further map the requirements of crowdfunding …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6982
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2021
- Vedúci: Ing. Libuše Svobodová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Mačí, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 9. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / odbor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Crowdfunding v českém právu
Barbara Hublová -
Crowdfunding jako nástroj financování developerských projektů
Eva Kraus Hajná -
Crowdfunding jako alternativní forma financování v České republice
Hana Ollerová -
Crowdfunding a jeho využití pro konkrétní záměr
Matěj PÁNEK -
Crowdfunding ako spôsob financovania projektu
Daniela Dvoráková -
Crowdfunding a jeho možnosti využití v České republice
Viktorie KRUPICOVÁ -
360stupňový marketing v Brand Managementu: Analýza kampaně dm drogerie markt „Ženské zdraví“
Klára Horelicová -
Pozitívna vs. negatívna politická kampaň: Kvantitatívna obsahová analýza kampaní v slovenských prezidentských voľbách 2014
Beáta MAŠKULÍKOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
15. 9. 2021
Kohout, J.
15. 9. 2021