10 let regionálních soukromých rozhlasových stanic ve Východních Čechách – Bc. Petr VOČADLO
Bc. Petr VOČADLO
Bakalářská práce
10 let regionálních soukromých rozhlasových stanic ve Východních Čechách
10 years of the private regional radio stations in the East Czech Region.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou regionálních soukromých rozhlasových stanic ve Východních Čechách, jejich vznikem, vývojem a proměnami až po současnost. Práce podává ucelený přehled o východočeském rozhlasovém trhu a jednotlivých rádiích. Teoretická část se věnuje rozhlasovému trhu v ČR a poslechovosti obecně, praktická část navazuje podrobnými informacemi o východočeských soukromých rozhlasových …víceAbstract:
The bachelors work solves the problematic of the private regional radio stations in the East Czech Region. It describes its genesis and development up to date. The work gives complete overview about East Czech radio market and its individual broadcasting stations. The teory describes the Czech radio market and its hearingness in general, the practical part provides detailed information about East Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor:
7534
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOČADLO, Petr. 10 let regionálních soukromých rozhlasových stanic ve Východních Čechách. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Projekt marketingu nové regionální rozhlasové stanice
Michal Jůn -
Vývoj soukromé regionální rozhlasové stanice na případu Hitrádia Vysočina
Bedřich Musil -
Vývoj rozhlasového trhu po roce 2000
Květuše Horáková -
Koho a jak oslovují regionální rozhlasové stanice v Ústeckém kraji
Gabriela Mayerová -
Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s.
Koubová Koubová -
La chronique de radio culturelle : à la recherche des propriétés linguistiques du genre à travers l'exemple de la chronique Pop & Co
Karolina Hnilicová -
Multimediální tvorba na festivalu Prix Bohemia Radio. Případová studie remediace rozhlasu
Kristýna Motyčáková -
Multifrequency observations of radio galaxies and their interaction with the intergalactic medium
Romana Grossová