Integrace handicapovaných dětí do běžných škol. – Bc. Daniela MARYÁŠOVÁ
Bc. Daniela MARYÁŠOVÁ
Bachelor's thesis
Integrace handicapovaných dětí do běžných škol.
Integration of the handicapped pupils to basic school
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o problematice integrace handicapovaných dětí do běžných škol. Teoretická část charakterizuje pojem integrace, dále nastiňuje problematiku dítěte s postižením. Z důvodu zaměření praktické části, jsem se také zabývala oblastí verbální a neverbální komunikace. Cílem praktické části bylo zjistit, jaké jsou přístupy žáků na ZŠ k handicapované spolužačce, zda vnímají handicapovanou …moreAbstract:
This dissertation deals with problems of the integration of disabled children to common schools. I specified the idea of the integration in general and outlined problems of disabled children in the theoretical part of the dissertation. Because of the intention of the practical part I also dealt with the verbal and nonverbal part of communication. The aim of the practical part was to find attitudes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2008
Identifier:
7871
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2008
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MARYÁŠOVÁ, Daniela. Integrace handicapovaných dětí do běžných škol.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 23. 05. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Problémy komunikace ve školním prostředí
Kamila FOLTYNOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Verbální a neverbální komunikace dětí batolecího období a předškolního věku
Izabela Varga -
Rozvoj verbální komunikace u dětí předškolního věku
Miloslava Kašťáková -
Možnosti hodnocení komunikace u dětí s PAS v předškolním věku
Anna VITÁSKOVÁ -
Sociální konstrukce práce sociálních pracovníků s pozitivními emocemi ve vzájemném vztahu s rodiči s tělesným postižením
Blanka Sigmundová -
Sociální práce s rodinnými systémy s dětmi s postižením
Petra Březovská -
Využití prvků terapií při práci s rodinami s dětmi s postižením sluchu
Hana JINDROVÁ