Marketingová komunikace galerijních výstav – Kateřina Chalupová
Kateřina Chalupová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace galerijních výstav
Marketing Communication of gallery´s exhibitions
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na využívání komunikačních nástrojů v muzeích a galeriích s přihlédnutím na marketingovou komunikaci a propagaci galerijních výstav. Cílem bakalářské práce je na základě výzkumu navrhnout zefektivnění marketingové komunikace galerie na příkladu vybrané výstavy v rámci programu Centra současného umění DOX. Teoretická část pojednává o terminologii z oblasti arts marketingu …víceAbstract:
Bachelor´s thesis focuses on the current possibilities of using communication tools in museums and galleries focusing on marketing communication and promotion of exhibitions. The aim of the thesis is based on a research to design more effective marketing communications gallery on the example of selected exhibitions in the DOX Center for Contemporary Art. The theoretical part deals with the terminology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69817
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Marek Prokůpek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69817
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Komparace brandingu galerie Rudolfinum a Centra současného umění DOX
Aneta Hüblová -
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Využití influencerů v komunikačních strategiích kulturní instituce Centra současného umění DOX
Nikola Kudělková -
Ekonomika a financování soukromých kulturních organizací na příkladu Centra současného umění DOX
Andrea Fluhsová -
Evaluace galerijní výstavy umělce Badiucao v Centru současného umění DOX
Justina Kabelková -
Role fotografie v rámci galerijní instituce \nl{} DOX - Centrum současného umění \nl{}
Jan SLAVÍK -
Volnočasové aktivity v Centru současného umění DOX - návrh a realizace zájmového kroužku pro žáky 1. stupně ZŠ
Eliška PÝCHOVÁ -
Strategie marketingové komunikace na sociálních médiích Národní galerie v Praze a Centra současného umění DOX
Sarah Salehová