Komunikační kampaň vybrané kulturní činnosti Městského kulturního zařízení Uničov – Bc. Lenka Římská
Bc. Lenka Římská
Master's thesis
Komunikační kampaň vybrané kulturní činnosti Městského kulturního zařízení Uničov
Communication Campaign of Chosen Cultural Activity of Municipal Cultural Center Uničov
Abstract:
Předmětem diplomové práce je představení návrhu komunikační kampaně vybrané kulturní činnosti Městského kulturního zařízení Uničov. Práce je rozdělena na část teoretickou, praktickou a projektovou. Teoretická část vychází z odborné literatury a představuje úvod obsahující relevantní informace obecně o marketingu kultury, marketingové komunikaci na trzích kulturních produktů a o nákupním chování v kulturní …moreAbstract:
The main subject of diploma thesis is presentation of design of communication campaign of chosen cultural activity of municipal cultural center Uničov. Thesis is divided into theoretical, practical and project part. The theoretical one is based on the professional literature and represents an introduction that contains general and relevant information of marketing culture, marketing communication on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014
Accessible from:: 16. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŘÍMSKÁ, Lenka. \textit{Komunikační kampaň vybrané kulturní činnosti Městského kulturního zařízení Uničov}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2014. Available from: https://theses.cz/id/yqs3u0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Římská, Lenka. Komunikační kampaň vybrané kulturní činnosti Městského kulturního zařízení Uničov. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Městská kulturní zařízení Šternberk - systém managementu
Marie Nasvetrová -
Ekonomika a systém organizace městských kulturních zařízení
Bohuslav Vondruška -
Marketing kulturních akcí na příkladech ARKS Plus, s. r. o. a Městských kulturních zařízení, p. o., Šternberk
Kateřina DULÍNKOVÁ -
Marketing a propagace Městského kulturního zařízení Hankův dům ve Dvoře Králové nad Labem
Nikola VONKOVÁ -
Územní studie regenerace území – kulturní zařízení Vyškov
Iva Ludwigová -
Ruční kamera Oty Kopřivy
Jaroslav Vůjtek -
1. Teoretická část: Kamera současného českého filmu 2. Praktická část: Audiovizuální dílo s názvem "Amputace", délka 25-30 minut, kamera
Orlin STANCHEV -
1. Teoretická část: HDSLR - foťák jako kamera 2. Praktická část: Dokumentární film - Choose your way, minimálně 10 min., kamera
Martin SMÉKAL