Veronika Špidlová

Master's thesis

Segmentace trhu čokolád

Segmentation of the tablet chocolate market
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je nalezení nejvýznamnějších odlišností, resp. podobností ve spotřebním chování uživatelů tabulkových čokolád. Na základě těchto zjištěných diferencí následně odkrýt, charakterizovat a rozvíjet segmenty spotřebitelů. Dalším cílem této práce je formulování vhodných marketingových doporučení pro odkryté segmenty. Teoretická část obsahuje zejména vysvětlení procesu segmentace …more
Abstract:
The main goal of this Master's Thesis is to discover and describe significant differences in consumer's behavior on the Czech tablet chocolate market. Based on these found differences reveal, characterize and develop segment's profiles. Further goal is to design relevant marketing recommendations for these segments. The theoretical part contains the explanation of the segmentation process. The analytical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 6. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 2. 2012
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Ondřej Pešek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29868

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management